Partners

 

SAMEN sterk, samen succes

Omdat wij als groothandel voor onze klanten heel veel verder gaan dan alleen maar het bevoorraden van de keuken werken wij samen met een aantal sterke partners waarmee wij onze positie als horeca totaalleverancier kracht bijzetten.

Ontzorgen is waar VHC Jongens voor staat en daarom maken wij het horecaondernemers zo makkelijk mogelijk. In de praktijk betekent dit dat onze klanten voor vrijwel alles bij ons terecht kunnen omdat wij voor vrijwel alles partners hebben. Het is onze service en meerwaarde dat onze klanten profiteren van de aantrekkelijke afspraken die wij met onze partners hebben.
 
 
 
 
Horecawerf,
One-Stop-Shopping voor de horeca
Op het karakteristieke NDSM-Terrein in Amsterdam-Noord heeft onze partner Horecawerf haar zeer uitgebreide showroom. Deze zeer gerenommeerde club van professionals is bij menig ondernemer niet onbekend. De Horecawerf is al meer dan 20 jaar een populaire 'One-Stop-Shopping' voor de horeca: terrasmeubels, terrastegels, parasols, servies, systeemvloeren, parketvloeren, interieurontwerp, interieurbouw, keukens, keukenapparatuur, stofferingen, digitale menuborden, reclame en communicatie, koffie, installatietechniek, kassasystemen, auto- matisering, entertainment, geluids- apparatuur, bedrijfskleding, horecamakelaardij en lucht- behandelingssystemen. Het is slechts een greep uit het letterlijk complete aanbod van al uw be-nodigdheden voor uw horecabedrijf. Op het gebied van eten en drinken is VHC Jongens natuurlijk de onbetwiste partner van de Horecawerf. Net als VHC Jongens streven alle aan-gesloten bedrijven naar dezelfde hoge kwaliteit, zowel in product als in service. Nu begrijpt u wat wij bedoelen als we zeggen: 'Eindelijk één ingrediënt als basis voor al uw gerechten. Ontdek het gemak!'

Kijk voor meer informatie over de Horecawerf op www.horecawerf.nl
 
 
Nederland is echt een koffieland. We gebruiken per persoon ongeveer 7 kilo koffie per jaar, ruim drie koppen per dag. Het is dan ook niet verwonderlijk dat de aandacht voor het koffiesegment een belangrijke rol speelt in de bedrijfsvoering van menig horecaondernemer. De kwaliteit van de koffie bepaalt of uw gast nog een tweede kopje bestelt en de juiste presentatie zorgt voor een positieve beleving wat misschien wel tot een herhaalbezoek leidt. Lavazza - Bluespresso B.V. is exclusief distributeur voor de zakelijke markt van Lavazza in Nederland en heeft een nauwe samenwerking met VHC Jongens voor de verkoop en distributie van koffie. Om de ultieme koffiebeleving te bereiken heeft u naast goede ingrediënten en een goede koffiemachine ook de juiste kennis en ervaring nodig. Om horecaondernemers daarbij te helpen heeft Lavazza over de hele wereld trainings- centra opgericht. Het 50e officiële Lavazza Trainingscentrum dat is geopend vindt u bij VHC Jongens in Oostzaan. Voordat u met Lavazza gaat werken worden u en uw medewerkers hier getraind in het maken van de beste en lekkerste koffiespecials. Met de kennis die u in het Lavazza Trainingscenter opdoet bent u ervan verzekerd dat uw zaak up-to-date blijft op het gebied van kwaliteit, bijzondere concepten en noviteiten. Daarmee is VHC Jongens volgens ons ook uw perfecte partner voor koffie.

Kijk voor meer informatie over Lavazza en Bluespresso op www.lavazza-nederland.nl
Lavazza, meer
omzet door
kwaliteit en beleving
 
 
 
 
Schmidt Zeevis, alleen
het beste is goed
genoeg
Om uw gasten elke dag te kunnen voorzien van de beste, lekkerste en meest verse vis werken wij samen met misschien wel de meest toonaangevende vishandelaar van Nederland: Schmidt Zeevis Rotterdam. Schmidt Zeevis levert al meer dan 100 jaar verse vis aan de horeca, won al drie keer de Nationale Haringtest van Het Algemeen Dagblad en sleepte verschillende prestigieuze ondernemersprijzen in de wacht. Omdat Schmidt inkoopt op alle belangrijke Europese visafslagen bent u altijd verzekerd van een breed scala aan verse vis en, omdat ze ook leveren aan internationale Cruiseschepen, zijn ze tevens de leverancier bij uitstek voor bijzondere en exotische vissoorten waarmee u blijvend kunt verrassen en onderscheiden.

Net als VHC Jongens beschikt Schmidt Zeevis over de strengste BRC erkenning en zijn zij HACCP gecertificeerd. In duurzaam ondernemen zijn ze dan ook harinkje de voorste. Zo heeft Schmidt Zeevis ook het traject van de traceerbaarheidscertificering van de Marine Steward Council (MSC) goed doorlopen. Dat wil zeggen dat zij MSC gecertificeerde producten onder het keurmerk mag verkopen, waaronder ook de MSC gecertificeerde maatjesharing van Astrid Fiske North Sea Herring.

Schmidt Zeevis heeft geen filets op voorraad, alles wordt op basis van uw bestelling en volgens uw wensen geproduceerd. VHC Jongens bezorgd uw verse vis snel en gemakkelijk met de rest van uw bestellingen. En dat met een keuze uit meer dan 130 vissoorten per dag!

voor meer informatie over Schmidt Zeevis op www.schmidtzeevis.nl
 
 
 
De biermarkt is verdeeld onder een paar grote merken. Onder vrije horecaondernemers is duidelijk behoefte aan een kleiner pils merk voor een reële prijs. Princen Bier speelt daar handig op in met fusten voor aantrekkelijke prijzen.

Princen Bier wordt op traditionele wijze gebrouwen met toepassingen van moderne technieken. Het is hun filosofie om kwalitatief hoogwaardig bier te brouwen met gebruik van eerlijke grondstoffen voor een betaalbare prijs. Princen werkt met de beste hopsoorten, zomergerst van de hoogste kwaliteit en een eigen gistcultuur. In de moderne brouwerij in Halfweg brouwen de brouwmeesters van Princen met deze ingrediënten het perfecte Pilsener bier voor de horeca: fris, helder, licht, hoppig en met een stevige witte schuimkraag. Princen Bier is wat u noemt een echte 'doordrinker'. De brouwerij heeft een capaciteit van 3 miljoen liter per jaar. VHC Jongens is één van de distributeurs en levert dit overheerlijke pils dagelijks aan haar klanten.

Kijk voor meer informatie over Princen Bier op www.princenbrouwerijen.nl
Princen bier,
een traditionele doordrinker